2009年2月20日 星期五

泰國 芭堤雅自由行 五日四晚 (part 1)

  day 1
撘朝早八點幾起飛嘅 OX
两個幾鐘好快過,終於安全降落泰國嘅 Suvarnabhumì「蘇汪立蓬」機場。

攞完行理後當然先搵 money exchange 啦,我地夾咗八千蚊港幣一齊用,rate 係 1:4·3 不過不失啦。

好!馬上向芭提鴉出發,由機場去 pattaya 既車,之前經網上訂咗,盛惠 2000 銖。

一出閘就有人揸住個名牌等你箇隻,係架十人豪華 van …

無錯,係十人 van 呀,「使唔使呀!?」,比普通七人車貴 500 銖啫,平均每人俾多廿九蚊港幣,好在團友們都唔係斤斤計較之
友人 S 唔覺意……膝頭裏面半月板裂咗機票酒店都訂晒,仲入埋院好彩唔使做手術,終於都可以四個人一齊出發。

搞笑 S 驚住隻腳會痛,所以帶埋枝鐵拐杖,臨寄倉先那那聲拆拐杖放落喼
pattaya 既公路上好暢順,無塞車,
可能早起卦,途中大家都…ZZZ… 
個幾鐘後义滿電醒咗,見到路牌標示 pattaya 不遠囉。

頭两日 stay pattaya 北嘅 green park resort hotel ,一間開業好耐嘅三四星級酒店,房唔太細,地下箇層,有露台對住泳池,貪佢無乜亞洲人入住,可惜無 connecting Room



間房安頓好後,第一時間去租頭先見倒 green park 門口有間車檔,咁近就手呀,不作他選啦。

一輪講價後,每車每日 180 銖,租咗三架,按金 3000 銖,「四個人租三架?!」


友人 A 係女仔嘛,細胆啲都好應該吖,咪坐下我車尾有時又坐下 J 車尾囉

有人話喺芭堤雅揸電單車好危險,我就覺得視乎你有無路面經驗而定。

芭堤雅車速一般都比較慢,喺市區裏面只要小心前後左右就 ok。

但如果入郊區經過嘅公路,車速會快 d

而慢線路面有時又爛爛地所以喺市區代步,唔使下下撘的士,價錢仲要估估吓

(芭堤雅無典型的士,只係有两排車 songthaew 「爽條」)


唔覺唔覺都下午三點幾,肚仔餓啦
好!去食地道嘢。先去近住 green park naklua road,買隻燒雞先,100 銖成隻想點呀!



再去對面路邊食店 order 湯米、炒飯、炒麵、炒雜菜,當然一定有啤酒。唔知點解泰國求其一間食店炒雜菜都好好味呢?
食完嘢,決定去 pattaya 海灘問去外島價錢,我地唸住唔去珊瑚島,因為灘唔得,食物唔好食。睇網站介紹 koh sak 好似得 d,問過三两個 guide ,揀咗開價三千銖箇個,淨快艇來回,其他乜都唔包,到時浮潛用品自費,俾咗五百銖 depost ,攞埋電話約咗聽朝十點,總之臨過嚟前俾電話老細啦。
呀!要買啲飲嘅食嘅預備夜晚用咼,友人提議去 big c mail ,好呀,由呀 S 帶路……問題就嚟啦…

三架車,只要跟著帶頭箇架,本來無問題,但衰在有燈位呢!
頭車過咗黃燈,咁後面两架咪要停囉,而頭車又無發覺…就係咁同友人 S 失去聯絡

呀 J 、呀 A 同我揸住電單車周圍搵呀 S 影踪,各位估吓搵倒嗎?梗係…
搵唔倒啦!咁唯有先返酒店,可能呀 S 返咗去呢!到我地返到酒店門口,已經見到友人 S ,噓!…「你去咗邊呀?」

友人 S :「我蕩失路囉,都唔知去到邊,無帶錢,架車又就嚟無油,幾驚返唔倒嚟!」
我地一邊哈哈,一邊笑佢「一個人…?? 都唔知係咪知去咗…?」
呢個時候天色已黃昏,去油站入油後
再喺 seven 買酒同零食放喺酒店等夜晚用。晚上八點幾,係時候晚餐啦,周圍睇吓有乜好食先…呢個時候你就會發覺租電單車嘅好處,行到邊食到邊、車泊門口、見倒過癮嘅又可以入去望吓,記得有網友話:泰國咁熱邊會有得打邊爐!?
就係咁啱俾我地搵倒一間好多泰國人幫親,打邊爐同燒烤都有得食。
BUFFET 形式,有海鮮,枱面放個炭爐
上面加個龜背火鍋之類咁啦。
啤酒當然唔少得,啤酒姊姊介紹三公升裝俾我地。
哈好大look呀,味道就…清啖 d 。

食咗成两個鐘都夠啦,枱面淨低嘅都食唔晒。
好!埋單…咦…點解計多咗三百銖?
侍應又唔太識英文,喺一輪雞同鴨講指手畫腳之後終於明啦!原來該店大大隻字寫明,食唔晒係會收罰款…
衰在係寫泰文呢!呀义識呀?!
友人 A 對侍應講:「我地都唔知,你知又唔話我知!」
果然有(原則女)本色,
無奈一樣要照俾罰款,算啦一百幾十。食完晚飯,梗係去浦啦!

友人 S 提議去 starnight  disco,因為佢上次去過,
都好近啫,喺 naklua road 之嘛。
去到一問入場費,六百銖都唔貴吖,
再問,原來入面禁煙咼!咪玩啦…飲酒唔俾吸煙…¤#*



唯有去第二度,去到 beach road 又未到 walking street 咁上下,就入咗間叫 bule lagoon 嘅 ago go bar,
其實我地志在有音樂底下飲吓酒,



一早八點幾就起身去食早餐,因為要去外島 koh sak 囉。出發前致電個guide 佢叫我地去海邊搵快艇 365 號,揸車唔使三分鐘就到海灘路,幾方便週圍都有泊位。
好快就搵倒架艇,可以坐 6 個人咁上下「大」隻。






我地啱自己嘅潛鏡氣喉同蛙鞋,盛惠每人 150

馬上落水潛下潛下,見倒條鰻魚喺大石下面

哪哪聲叫佢地嚟睇     
咦?點解友人 S 離我地咁遠嘅?
原來友人 S 唔慣用氣喉,覺得唔好玩,無跟著前進。
咁,三個人繼續浮潛...有大群快閃細魚
直至去到佈滿密集海胆嘅區域先返回上。

離開水面後,每個人都開始揸太陽油


我地帶咗幾種唔同功能嘅太陽油,原來最受歡迎嘅油

黑鬼油,去貨真係快!

晒下玩下傾下,夠鐘走啦,島上有俾錢沖身嘅地方

但太簡陋啦!一致決定返酒店先搞衞生。


船家一路都喺岸邊等待,直至我地返到 pattaya Beach 

先收尾數,一敞外島遊唔使 4000 銖,都低吖。


因為喺外島晒得太熱


所以返到酒店喺泳池浸吓散熱,反正未餓。
 





沖完身後,都已經五六點,哈!咁樣慳咗個午餐!

友人 S提議去食翅,「上次箇間呀!」係今個 trip 嘅口頭禪!

食翅間酒家喺 hard rock 左近
六點幾鐘只得我地一枱客,好似包廳咁!


Order 咗四 set 套餐,啲套餐其實可以两個人食一個,
內容有:紅燒翅、原個椰汁燕窩、肉蟹粉絲㷛
我地再order個炒河粉,加一人一碗飯!

又飲啤酒!點食得晒!
最後個個都攬住個肚走!

沒有留言:

張貼留言