2016年9月6日 星期二

曼谷自由行 廊曼機場坐火車入市區day 4


在巴厘島的Matahari Bungalow 食完早餐,冇幾耐就去check out


Check out 速度超快,基本上係俾番條匙,望都冇吓房號,就話 ok 啦

回程香港,今次選擇經曼谷逗留多一天
,喺去曼谷飛機上面,見到個天好似穿左個窿咁,係咁落雨,對呢條村真係大懲罰囉

曼谷廊曼機場嘅酒店入口,就係通去火車站嘅通道

冇錯,我今次係要試吓,坐火車由廊曼機場入市區

幾蚊雞港幣就可以去到 Hua Lamphong
嗱!幾蚊雞係要付出代價嘅,就係冇冷氣………
好快我就頂唔順,於是我就想提早落車,問過隔離個大嬸,Samsen 火車站有冇的士?
佢拍心口咁話,大站嚟㗎,梗係有的士啦

Samsen 火車站有 d 落後,吖!唔係,係純樸
提早落火車,冇錯...係有 taxi,但原來啲的士司機嫌遠嫌塞車,唔去 Sukhumvit soi 21❨ google map顯示只有12公里 ❩

吓?!咁點算呢﹖
終於幾個的士司機,就幫我搵咗一個電單車司機,電單車司機同我一前一後坐,中間夾住個行李喼...

左穿右插就到咗Admiral Suites Bangkok 啦

 Sukhumvit soi 21 嘅 Admiral Suites Bangkok
有廳有房,有廚房餐具

騰折咗一日,又剛剛開始落大雨 ,又係求其酒店樓下食晚飯

呢餐盛惠 350 B

來泰國當然要每日一按啦,酒店樓下 350B / hour


見到酒店樓下有車仔檔,點飽,都要買宵夜架啵


返到酒店房倒 d 外賣出來,嘩!乜老細咁重手呀!
一份外賣有兩大碗,可惜豬紅 ...... not my cup of tea_<全篇完>

下一站:

布吉自由行,複式泳池酒店别墅介紹 Jirana Patong 按此


上一站

沒有留言:

張貼留言