2019年10月29日 星期二

泰國布吉phi phi 島,Phi Phi The Beach resort 嘆世界,玩火舞 day 3

今早陽光充沛,一定要秀張靚相

Phi Phi The Beach resort的早餐至到10:30,可以慢慢歎

早餐款式都算多,最緊要有愛妻喜愛的泰國木瓜



有六款麵包選擇,都算有誠意啦

我們就坐第一張餐枱

酒店有附設的潛水中心

吃完早餐,在沙灘邊了解一下出島行程





陽光充沛,海水特別靚

呢位團友要著救生衣先肯落水 (租一天50 B,按金1000 B)

玩到攰,就喺沙灘食下嘢,玩下千秋

哈哈!呢兩位團友密謀緊…

喂喂喂!pp島屬於海岸公園,掘石蠔得唔得㗎?

享受Phi Phi 島youtube↑

而呢位團友去沙灘瞓覺,一覺醒來變成咁

呢間酒店仲一個 infinity pool…正

玩到下午,就去約船家明天包船 Island hopping,說好了四個人5小時 3000b,我問船家這裏是海岸公園,可以去釣魚嗎?「 你找對人了,我是全島釣魚的no. 1,但我只有一支魚竿」^^
下午四點,一大片雨雲吹過來

咁大雨,返房都冇得坐露台

唯有在房間飲威士忌食生果,然後按摩兼小睡一個鐘

嘩!點知黃昏時分,天色又咁靚

今天晚餐不去市中心了,就在入住的 pp the beach resort搞掂,等我看看冰鮮海鮮有什麼選擇

咖哩蟹三隻,很好味,咖哩汁多點更好

香脆的蒜蓉包,伴咖哩汁

泰式粉絲沙律,不太辣不太酸

bbq焗薯

一成熟的炭燒蠔,原來很鮮甜

羅勒炒蝦伴米飯,一般一般

泰式炸蝦餅

整體味道和 service 都不錯,加上啤酒盛惠 21xx B

吃完晚飯差不多九點,酒店沙灘酒吧開始火舞表演

我們坐在最前排

強勁的音樂伴著火舞表演



我們直接給 tips表演者,之後更加落力表演疊羅漢火舞




表演中場休息,我走過去試試火的熱度

酒吧老闆即場教我揮動火把 (先練沒有火的)

然後火把沾上少量火水,幸福男開始火舞表演

團友都各自玩一次火把




平常穩陣的愛妻,都將火把在頭上舞動 (幸福男暗地預備,假如愛妻頭髮著火,就會馬上用沙撲火,哈哈)

現場沙灘酒吧氣氛很好,團友們已經開飲 tequila pop 

幾輪的 tequila pop 過後… 團友同呢對波蘭情侶交換 partner 跳舞...
明天 08:45 約了船家出海,究竟能否順利起床?


待續… day 4布吉外島 tour,phi phi 島包船出海 island hopping 按此

day 5 pp島返布吉交通,住三房pool Villa按此

沒有留言:

張貼留言