2015年10月16日 星期五

布吉自駕遊 day 5,cape sienna 享用設施,午餐於 surin beach,晚餐於 kamala phumin seafood

10月 16日 
大致天晴

今日九點半就食早餐,因為可以多 d 時間
嘆吓酒店設施吖嘛



今日早餐時份都好多客人,坐唔到最前排嘅泳池景位置






愛妻最喜愛有唔同嘅醬汁
因為同樣的食物,就可以變化成唔同味道








有即磨咖啡





茶包種類有很多選擇










愛妻叫我睇吓自己個鼻,有 d 乜嘢





10:30早餐時間完畢,明天早餐希望能坐這位置





喺露天區域慢慢嘆吓咖啡茶,都係唔錯既選擇





好啦,我哋換衫落去嘆泳池喇




過對面馬路,有個靚靚泳池





臨海的右邊有個 Jacuzzi




左邊的 infinity pool 才是主角












嘩!遠處有人玩獨木舟啵





而我又開始百厭,摘左兩個不知名果實




據網友話,呢個係無情果,有毒嘅,但我已經咬開左一啖










下午三點,打算到隔離 surin 沙灘看看
經過 2 bedroom villa, 除了有私人泳池之外


仲有一個好巨大的客廳





在 4025 公路上,發現有個叫 Laem Sing 的靚靚海灘
下次一定會下去看看





我會「高炒」替老外情侶拍照




輪到老外替我們拍照,同樣地點,唉




我自拍嘅角度都唔錯吖




按照路牌指示,轉進去就是 surin beach





沙灘小路兩旁,有很多店鋪
massage & 鬢辮嘅,也有幾家










surin beach 的盡頭





呢個海灣,風平浪靜,海水都幾靚





可以泊車在沙灘小路的一旁




布吉所有的公眾沙灘,都已不可以放沙灘椅





飲左泰象啤,一定會涼快些






Order了泰式粉絲沙律、青咖哩雞





奉送飯後生果





呢度就係天書介紹嘅 catch beach club
本來想今晚來這裏吃海鮮 BBQ
但現場睇,又唔覺得有乜特別






回酒店途中,特地經過 kamala 沙灘看看





原來 kamala 沙灘後面的街道,有很多商店





下午 4 點回到酒店,繼續嘆泳池
 























黃昏 6 點,返房睇日落晚霞













直到 7 點多,又外出食晚飯啦





cape sienna 2分鐘車程處,有間 big c market
最初遠睇以為係「老翻」,哈哈





晚上 kamala 的大街小巷,有各色各樣的食肆








phuket fantasea不遠處,有個 local market
衣服日用品、食物、菜市場乜都有
不過7點幾多,大部分檔主已經開始收工









這邊生果價格比芭東便宜
我用100 B買左一個泰國紅柚





肚餓之下,先食個 kebab 80 B





熟嘅青口 & c 奄,不過無問幾多錢





想食牛肉漢堡包,但偏偏又賣曬





kamala市中心來回選擇之下
終於揀了這家 phumin seafood 來晚
(事後發覺無揀錯,因為國內同胞嘅導遊都係來呢度食飯)










order 了炸蝦餅、燒海蝦、咖哩海鮮
一共才470 B (perrier係我自己帶來)




phumin seafood  位置







Google map 上本來係無  phumin seafood  嘅名字
係我幫老闆加入去架 







晚上 9 點多,返到酒店,食又甜又多汁嘅芒果





然後就......可樂溝七喜 (鴛鴦汔水)

待續 day 6……按此

沒有留言:

張貼留言