2017年5月24日 星期三

喀比自駕遊 ,甲米自由行,Hong island包長尾船, 喀比奧南酒店Krabi Thai Village resort,day 4


晨咁早,七點就去食早餐,路過沙灘已經見到船夫 mr.bear 在等候,去問 reception 今日最遲幾點 check out
reception一講就話下晝一點

帶齊裝備,8:15 在 beyond resort krabi 的沙灘,直接 澗水上船

風平浪靜坐船頭都幾過癮㗎

整個喀比,有很多這類的「啫啫石」

20 分鐘就到咗 hong island 嘅收費處,上島要畀錢,非本地人每人300b

上圖是 hong island 的沙灘,
大清早包私人長尾船出發(2300b)
有個好處,
就係 local tour 末道前,
成個地方都係你嘅

第一站先到 Hong island 的 beach

景色真的很美

影完相,行完beach,正想離開嘅時候,local tour先至到達

第二站入去島嘅 lagoon,長尾船會慢慢駛入去

裏面係一片綠油油嘅海水

呢個時候船夫自薦做我哋嘅攝影師





船夫影完相,就話可以跳落海(我叫佢先跳一次 haha)

叫我隨意自由自在,佢會幫我影相

濕咗水,個頭唔靚仔,唔影得唔得呀

離開 lagoon 前,船夫奉上嘅西瓜

再次睇下,入去 lagoon 嘅通道,真係好窄㗎咋





全程隨意我哋幾時離開,
本來船夫還會載我們去兩個其他的島
但我哋興趣唔大
11點就回航酒店,準備 check out

Hong island 精彩片段

下午1:30 到了這個旅程的第二家酒店
Krabi Thai Village resort(位於喀比市中心奧南ao nang)



3百港幣一晚


平平哋,都係房大、露台大,泰式酒店嗰隻




酒店性價比很高


除咗在 lobby 有welcome drink,房入面仲有 welcome fruits

下午到奧南大街走一走

看來今天 ao nang beach 應該沒有美麗的夕陽


我同愛妻都好想食泰式湯粉,
但搵咗好耐, 只找到穆斯林的  hasna 餐廳食牛肉湯粉 (好好味,好似香港嘅五香牛肉)
hasna位置



超正牛肉湯粉

還有辣椒炒蝦飯

泰式炸蝦


ao nang beach 嘅西邊,就係買票坐長尾船去萊利沙灘 Railay Beach 嘅地方


然後又去了 Noppharat That beach (奥帕南海滩),這邊比 ao nang beach 寧靜得多

Noppharat That beach 男厠係開放式嘅


下晝六點喺酒店對面按腳一個鐘
按腳前,先洗一下

按完腳,成個天嘅顏色咁靚, 趕去 Noppharat That beach 影返張相先

晚餐在 4203 公路嘅 Crab house,冬蔭功湯同青咖哩,都唔係泰式味道嘅?!

飯後行街,見到 kebab 當然唔放過


沒有留言:

張貼留言