2017年5月26日 星期五

喀比自由行 day 6, Mother Marche 24 Hrs 買手信,Jane & June Massage 按摩


 
5月26

今朝起身落大雨,食完早餐,本來想去萊利海灘 Railay beach 玩攀岩,落狗屎大雨之下,返房補眠

早餐時候又係無乜客人
今早嘅泰式炒粉幾好食↑

下晝兩點幾,冇咁大雨,再去 Mother Marche 入貨後,喺隔離嘅 ZEN AONANG 食晏晝,點了泰式炒河、青木瓜沙律,我哋又犯咗個錯誤啦,呢間餐廳係南亞裔人開嘅,唉!叫乜鬼嘢泰式食物呀!

今日嘅雨,時大時細,總之就冇停過,想去喀比鎮嘅 Krabi Night Market 都去唔成,此刻最適合在室内按摩,在喀比試了幾間按摩店,感覺都一般,(雖然還有 let's relax 沒試,但在其他泰國地方,亦都試過幾間),話曬我都做咗幾十年骨精,我要嘅係絕世高手...
上網搵到一間叫做 Jane & June Massage,地方有點難找,就在奥南清真寺隔壁的小巷裏,總之無論從位置或者店鋪門面,當你經過嘅時候,你係唔會入去嘅...
呢位就係老闆 (英國人)

小屋內有兩張按摩床,地方寬敞,兩個鐘嘅按摩,真係好舒服( 有節奏、動作有快慢、力度深而長那種)

下次再去喀比嘅話,我都會嚟呢度按摩
Jane & June Massage位置↑

晚飯時間剛剛停雨,沒有booking之下,又去到昨晚嘅 jungle kitchen 碰碰運氣。
剛好有對情侶行在我們前頭,但沒有booking 之下,轉身回頭就離開了,而女店員認得我哋,示意稍作等候就可以入內進餐,世界就係咁唔公平㗎喇...

咖哩炒蟹、生蝦刺身必食之外↑↓

另外 order 了青咖哩魚泰式炸蝦,又係好滿足嘅一餐

同泰式炸蝦,又係好滿足嘅一餐

店家嘅女兒好搞鬼,一點都不怕陌生人


在 Mother Marche 買左 20個尖尾芒果(69b/kg),帶返香港派街坊


沒有留言:

張貼留言