2017年5月25日 星期四

Krabi喀比自由行 day 5,喀比有乜玩 喀比玩獨木舟 Talen Pier ,喀比奧南大街兑換泰幤,喀比餐廳晚飯 Jungle Kitchen


今朝起身天陰陰微微雨,一啲陽光都冇

在Krabi Thai Village resort食完早餐再訓過↑


好搞笑,整間酒店只有兩枱客人食早餐

早餐款式唔多,3舊水港幣,已經好好↑↓
趁著微微雨,早餐之後返去補眠 ZZZ (對城市人嚟講好奢侈)

中午12點出發去 Talen Pier 玩獨木舟,這個碼頭有團體出船去 hong island ,租獨木舟嘅地方就係隔壁

上網睇過朝漲資訊,呢個時間紅樹林潮漲,正合玩獨木舟↑

出租獨木舟嘅公司有幾間 ,而我哋揀了這間 Seakayak Krabi,兩個人包括救生衣、水果、飲品, 1000 b↑

落樓梯,上獨木舟,小心地滑,早前有一對韓國人著拖鞋來,要除拖鞋赤腳先至可以上獨木舟,而我哋就準備了涉水鞋

大海茫茫,起初都唔知去邊度行好↑

然後就有個導遊話跟住佢,帶我哋入紅樹林(防水套+手機,相片質素不好)↑

去紅樹林睇下生態環境,自拍之外,導遊亦都會幫我哋影下相
手機+防水套,係矇矇哋架啦



回程嘅時候,海上浮起在一個沙洲,面積有整個足球場咁大

導遊除咗幫我哋影相,仲帶我哋去捉蟹

好大隻呀

用手好難捉蟹

愛妻:仲唔扒獨木舟返去,水再退,就要拖返去㗎啦

呢個就係我哋嘅導遊

呢間嘢導遊好,service又好,俾個 like 佢啦


在youtube中觀看Talen Pier 玩獨木舟實況精彩片段

Seakayak Krabi位置

下晝玩完獨木舟,係隔離餐廳求其食啲嘢做 lunch


回程返酒店,經過 Aonang Local Market


Aonang Local Market位置

嘩!啲生果抵食到呢


甜品,新鮮即做即食,超好食




行完Local Market,返到酒店落泳池 hea 下,幾大個私人泳池!嘩哈哈!



到奧南大街兑換泰幤,遇到「靚女」攔截,多謝承惠
一拖四 

Ao nang beach 嘅地標↑

今天又沒有日落觀賞

晚飯來到 Jungle Kitchen,其實昨晚來過,但沒有 booking,所以冇得食,隨即 book 了今晚七點

第一下坐落去嘅感覺:地方簡陋,地下仲係一片石仔,每臺都有一支蚊怕水,唔噴?!睇住 d 蚊在你手腳飛來飛去!

點了咖哩炒蟹

生蝦刺身↑
仲有黑胡椒炒蝦球,生蝦刺身啲蝦好大隻,咖哩蟹嘅汁好好味,果然係 trip advisor 排頭幾名嘅食店。
可能喀比位處泰國南部,多穆斯林同南亞裔人士做餐館,所以唔係間間餐廳都有正宗泰國味道,而呢間 Jungle Kitchen 絕對係正宗泰菜嘅味道

店家仲好好招呼㖭呀!


youtube中的Jungle Kitchen↑


Jungle Kitchen位置


沒有留言:

張貼留言