2013年9月20日 星期五

cebu 宿霧 五日五晚 DAY 2 part 1


第二天 星期二­­
今日話睇日出,一早 5 45 就已經起身
! 真係面都無洗,牙都唔刷住
就哪哪聲急急腳去到海邊
唔使 5 分鐘就到達
好彩 ! 個太陽伯伯還未出來


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
差唔多 6:AM
WOR...
天色由灰灰暗暗,漸漸變橙色
個蛋黃出來後,天色再紅 d
有人會問,日出同日落有何分別 ?
當然有啦,睇日出眼訓過睇日落囉

太陽在水平線好快就上到半空
想走嘅時候,遇見一個當地魚夫,在海岸邊捉小魚
原來佢用網捉了小魚後,馬上去鱗,用海水清洗一吓,就可以食
佢有請我哋試吓小魚刺身喔 ! ! 真係好鬼海水味呢




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
原來佢想搵生意,問我哋出唔出海
佢話自己係船主,會便宜 d
唯有老實話佢知,已經落咗訂,總額係 8500 peso
魚夫話 6000 peso 就得喇
都唔知信唔信佢好

咁早起身,好快會餓呢
一於去食早餐
6 :45 a.m.
原來還未有客人出現在餐廳
於是又可以好 free 咁食喇



今日無buffet早餐,都係例牌 America style 或者 Philippine style
因為太早起身啦,食完早餐先至係 7 點幾,睡魔又出現了
所以大家決定返房再訓一會兒 …ZZZZZ…

 
 
 
 
 
 
 
兩個鐘後,alarm一響,我就馬上醒咗,平時邊有咁快彈起吖
準時 10:00 到達海灘邊,個 agent 已經等待著
佢同我哋一齊上船,原本佢會隋船出發,另加兩個船夫
隻船都唔細喔! 兩個船夫原來英語唔係好得,怪不得 agent 要隋船出發啦



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
隻船航行其間,我同大姐都躺在甲板上晒太陽
見到其他船上最多有廿幾三十人,應該係旅行團
相對我哋只有 4 個乘客,真的自由行萬歲




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
還未到達浮潛地點前,會停下讓我哋釣魚
船夫還會親自落水,捉海胆馬上開來讓我哋品嚐呢
正因為如此,所以會有 d 島民,上船向你 sell 椰青、貝殼之類
不過都好平 (當然要還價啦)





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
對於釣魚興趣不大,所以只停留很少時間

! cebu 不愧為世界7大潛水勝地之一
在海面上都可以清楚看到海底

首先浮潛地點係一篇沙床嘅海,大約 4 公尺深
有少量細魚、海胆
玩咗一陣,開船向第二個點出發

今次呢度深得多啦,大約 6-8 公尺
好多海胆、瑚,海草之類
我哋自己都撈咗海胆上來喔




 





 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
玩咗兩個幾鐘後,都有 d 倦意喇
agent
就建議去食 lunch
上船之後大約 15 分鐘,就見倒有茅屋嘅小島






























落船後,agent 安排好座位,午餐就開始上台
有串燒 (豬、牛、雞) ,碳燒魚、碳燒蠏、蝦
白飯、鮮辣椒+ (當地菲律賓既傳統口味係酸+)
當然仲有飯後芒果
味道合格啦
茅屋嘅側邊 ,有島民販賣海鮮 (自費)
好大隻既斑馬賴尿蝦,大約有1尺長,開價五百 perso
奇形怪狀既螺

待續……

沒有留言:

張貼留言