2013年9月20日 星期五

泰國芭堤雅五日四夜 食浦團 park 4




 16-19-2008第五日 星期五

今朝例牌去食早餐先 , 早餐同昨日一樣內容。

今日 last day , 要歎 infinite pool  囉。

攞齊用品 , 作呢個 trip 既最後一晒

infinite pool  呢邊原來都有按摩池架 !

今朝睇見友人 J 同友人 S 酒醉後無乜事呀 ! 放心 d


今日約左出租車 , 1 點入來 sunset park 接我地 ,

友人 A 女同 d 行理就會用 7 人車送到還車地點

面三個男人就揸電單車到還車地點

還完車就一齊坐 7 人車去機場


正當各自收拾行理既時候

友人 J 神情唔妥原來搵唔倒佢部相機

四個人反轉兩間房都搵唔倒

所以未能提供相片,


先返去還車,三架電單車跟著七人車後面,

電單車馬力好細,最快只不過 100 km

直路追唔倒七人車,只係藉著停紅綠燈追返。


廿分鐘後,我同友人 J 、友人 A 已返到還車地點

但過了… 5 分鐘… 10 分鐘… 20 分鐘都未見友人 J

難道蕩失路無理由已經行過 N 次!

25 分鐘過後仲未見人噢!

難道發生意外炒車!

友人 J 又無帶手提電話,如何是好?

三人商議後,決定由我搜尋友人 J

我只能沿著來路碰運氣。

因為要趕去機場,所以只有廿多 分鐘搜尋時間

不論搵唔搵倒友人 J 都要返還車地點。

好彩!當我在半途中,接到電話

友人 J 已經到達!原來友人 J 真係行錯路!


從芭堤雅去曼谷機場一路暢順,團友一齊…ZZZ…

去到機場 check in 後,共用基金仲有 5000 銖,

先買 d 手信、boot 、冬蔭公杯麵……



反正未食飯,一於在機場食好 d

順便飲晒 d 既威士忌……(今次我飲最多)

原來烈酒放落膠樽長時間,真係會中「膠毒」

因為當飛機升空一刻,酒量幾好既我

完全不知情,簡直昏迷,

直至到香港步出機場仍然「膠膠地」


後記 :

我地去 pattaya 既主要目的有兩個 ,

第一係去一個靚外島浮潛

koh sak ........um....... 芭堤雅水域黎講

ok , (當然比唔上其他潛水勝地)

第二 , 係睇泰拳

旅程中正好有比賽 , 雖然 唔係大賽 ,

但氣氛勁好 , 如果懂得投注更加好


酒店方面 , 靚風景靚沙灘 , 就唔會係市中心 ,

下次再去 , 都會租兩三日離開市中心 既酒店

但租私家車定係電單車 , 就好難選擇

總之油錢超平!!

其實仲有 lake surfing , 同射飛靶 , 都好想玩 ,

無奈唔夠時間 , 下次再玩過

沒有留言:

張貼留言