2013年9月21日 星期六

cebu宿霧 五日五晚 day 2 part 2 去 lapulapu city 食晚飯


喺外島食完 lunch 之後 , agent 會俾 d 時間我地係島上面遊覽一下
島上面既設施當然簡陋
因為 d 水實在太靚喇, 係海邊好 relax 咁再玩一陣先走

 

最後大約係 3 點半就上船回程
agent
將我地送番去 tambuli 既海灘
上岸後,緊係立即去泳池散熱
因為曬咗一整日,如果唔係咁樣散熱就好易 sun burn (雖然我哋有搓太陽油)

 
 
 

喺泳池浸到 6 點幾就返房梳洗,準備外出晚餐
咁岩撞到日頭既 agent  叫做 Johnny
問佢想出去食野  有咩好介紹
佢話  首先同我地搵架車先啦  lapulapu city 包來回  200 peso
終於搵左架 ''兩排車" ok喎冇問題  反正都未試過

再埋去睇下d食品    ~ 原來係食海鮮既
聽人講喺 cebu 食石斑  超抵
經侍應介紹之後就 order 以下嘅菜式
有石斑、大蝦、shell、墨魚… 67樣,再加啤酒汽水 

順帶一提  cebu garlic rice 好好食架!
個個食得好滿足,埋單 2700 peso


agent 話喺 Lapulapu city 來講,呢間餐廳算係高級囉
 
 
 

食完晚餐只不過 9 點多,反正來到 lapulapu city
不如周圍遊覽一下, ''兩排車" 司機話加多 100 peso
"ok "

晚上嘅 lapulapu city 有很多小店,開設於最旺嘅幾條街上
感覺上比起 cebu city 治安好得多,但落後點

''兩排車" 司機再帶我哋見識過 lapulapu city 嘅卡啦okpug之類
最後在超市補充些飲品,就返回酒店

是日差不多 12 點就  ZZZ…ZZZ

待續

沒有留言:

張貼留言