2013年9月21日 星期六

cebu霧宿 五日五晚 day 3 玩 jet ski, 去maribago grill


第三天 星期三  27-03-2008  

今日主要目的喺玩水上電單車   
經商議後決定留待下午玩  

早餐後,就悠閒地去 cebu beach club  個泳池晒太陽 
tambuli west 係可以同時用 tambuli east ,同 cebu beach club嘅泳池

總之就係搓滿黑鬼油狂曬 
曬到熱就跳落水個種喇 
曬完浸飽之後都12點半 

 

又係時候出動 lunch 喇 
記得入 tambuli 嘅小路有幾間唔同種類餐廳  
打算用腳行去時候,半路遇上開三輪摩托車唧司機 (vick)向我地推銷生意
又問玩咗水上電單車未呀,可以計好平


就係呢架三輛車

其實早前在酒店內殺價至底都要每車每鐘 2800 peso
! 又聽聽佢開多少
2100 peso
每車每鐘! 好成交!

但我哋未食午餐,又未換適合嘅衫
佢提出,接載我哋去食午餐後
再送去 maribago 個邊玩,車費為 200 peso     
還價後 300 peso 包埋今日外出晚餐接送   
佢又肯咼 接著上三輪車   
去到一間整潔優雅嘅西餐廳     
都好好味又抵食  

本來只有我哋一枱客,後來又入多咗班香港客      
大家有講有笑之下交流吓經驗意見喇      


步出餐廳門口時,個 vick 正等待著        
回酒店換好合適衫後,由 vick 再帶去玩 jet ski    

經陸路好像要轉個大圈似的
但其實只不過在 tambuli maribago 側面嘅灘頭
由於小妹年紀尚小,我哋只租两架 jet ski 共一小時

 
 

好快就到還車時間啦
之後回程途中經過市場 
想起來到菲國還沒食過 mango ,於是買咗十個走 

vick 約定今晚八點再次接我哋
返到酒店當然又浸泳池喇

話咁快八點
今晚我哋想食地道菜
vick
帶去一間叫 maribago grill 嘅茅頂式餐廳





後來先知,呢間 maribuli grill 有好多 cebu 富裕人去食飯




路程差不多十分鐘內,就在 white sand beach 側面之嘛
都有規模,仲有西方客人

估唔到,味道幾好
但特別嘅係: 哈哈! 當你叫侍應時
由於地方大,所以要搖手玲 … ling ling … ling ling

食完晚餐剛好 10 點,今晚眾人都感疲倦
邊度都唔想去喇,由 vick 送返 tambuli

經過 reception ,詢問後知道明日有 buffet breakfast
愉快女幾開心呀! (幾多錢都要食喎)
是日 12 點就 ZZZ…ZZZ…

待續

沒有留言:

張貼留言