2013年9月20日 星期五

泰國 芭堤雅 市隆食海鮮, 睇泰拳, 食浦團 park 3


15-10-2008
晚餐梗係去芭堤雅市中心啦!
多選擇,真的新奇又好玩。

條路其實好易行,
沿著 sukhumvit road 一直行,

只要見到 pattaya dua路牌

跟著左轉,就會去到北芭堤雅路

慢慢揸,車程大約 25 分鐘。


north pattaya road 
近住 bus terminal 既對面,

有間幾多泰國人幫親既飯店

幾好咼,有刺身食,一於坐啦!
rder 左:生蠔、海蝦、C奄(都係生既刺身)

明爐烏頭,飛天通菜,老火湯,有飯有粥。

如果各位食過生 C 奄都會記得,係有紅色既血汁流出來,

友人 S 差唔多食完碗粥時,我地發覺點解佢碗粥紅紅地色既?

友人 S 話:「紅色既汁,緊係好補架啦,C 奄既汁唔好晒,攎落粥一齊食囉!」

吓?!生架,未熟透!

然後將 C 奄放落明爐烏頭內,滾緊既湯中做試驗,

「嗱!熟左咪無血汁流出來囉!」

呢間食店味道 ok 啦,但生蝦同生蠔都係一般貨式。


食完唔覺又 11 點啦,係時候去夜浦。

揸住電單車去到 soi 13

有個中年男人問我地想睇激 show 嗎?

佢話自己搵唔倒入口

要帶先識入去,4 人共 800 銖,包一個 drink

我地商量後,都唔怕卦?!...

於是泊好車,胆粗粗跟著佢行。

哦!原來行入 walking street

甘旺既街,更加無有怕。

去到間 bar 門口,個職員話要先收錢

最多入去睇過唔合心意回水,..

好!入去一睇...

車!咩又係 ago go bar

仲要 200 銖得一個 drink

我地藉詞話同行呢位女子唔想睇呢種 show

又真係回返水俾我地走!

行到 soi 8 soi 9 甘上下

見到好多 boy's bar

大家都想望下入面 d 猛男有幾 man

其中一間企門口既哥哥仔識講普通話

一於入去呢間飲野。

我帶頭先行

一推門見到台上有十個八個「男孩子」,

上身無穿衣,胸部有幾條一字排

著上小學生用既白色粗邊底褲

我呆一呆未有反應,已經聽到友人 A 女失望地:「乜甘既!?」

友人 S 輕挑地:「嘩!原來係棒棒糖唔店!」

友人 J 都未有反應,我地就轉頭出返去。

事後我地唸下,係咼話明 boy's bar 

 梗係唔 man 啦!哈哈  

  
再次揸住電單車再搵合心水夜店

去到 second road  public library ,有間露天 bar...

細細既台上有 singer dancer ,唱得幾好就呢度啦,

揀左對正舞台張枱坐

身後係一大鵬唔靚既 bar girl (其實係women)圍住 bar 枱。

order 啤酒後,正當玩緊啤牌時候,

又有女侍應問:「有無睇中邊個?你可以請佢飲杯酒,等佢過來同你傾吓!」

其實芭堤雅好多地方都係如此

我地志在飲酒猜拳,朋友吹水啫。

之不過你唔理佢地,佢地都唔會煩你...

台上既 singer 問我地係唔係香港人之後

就好識做,唱左隻「上海灘」,當然用唔順正廣東話啦。

 dancer 仲有姿勢佩合 singer

唱完後緊係自動自覺俾 tips

少少地 100 銖,唔好失禮香港人丫嘛!

singer 唱完後,問我地鍾意唱乜歌?

友人 S 大聲話:「 andy lau !

台上跟著播卡啦 ok

原來係俾我地去唱架,三個男人一齊上,...

咦?...播出吳倩連箇首「天若有情」既?

係咼! andy lau 有份拍做架!

haha 大家一齊笑笑笑...

無法子啦,天若有情咪天若有情囉

唔記得歌詞咪睇 mon 啦...

黎啦黎啦...音樂響起...

第一句唔記得歌詞睇睇先...

頂!原來歌詞唔係用中文,而係用英文拚音出來...

唱完啦..台上既 人又問仲唱嗎?

友人 J :「that's why you go away

勁呀!簡直唔聲唔聲嚇你一驚!英文歌 !

其間仲有個鬼佬出來獻禮物俾我地..

係..一蚊泰銖 ><

是夜又係兩點幾走人,返去...ZZZ...

第四日 16-19-2008 星期四

一早起身就去食早餐先!

餐廳三面環海,由木做既特高樓底,充滿泰式風格。

本來包含既早餐係 buffet 形式,但侍應話酒店呢两日客人唔多,所以只提供 full set 早餐。

雖然大家都眼訓,但係好享受呢一刻! 





餐後先打桌球,再落沙灘同嘆泳池仲有扒艇仔。

Sunset park 既泳池主要分两區:

一邊係有彈板既深水池,再加個噴射按摩池;

另一邊係對住「安達曼海」既 infinite pool

今日先去跳彈板然後, 嘆按摩池。

可能平日關係,酒店真係唔多客人

簡直係私家泳池一樣。

揸完太陽油,躺係沙灘椅晒下、訓下、

晒到熱就跳落水、吸下煙、飲下、吹下水

加上如此寧靜優美環境,wow !你話幾嘆!

所以來 jomtien resort 有其吸引之處。

泳池落幾級樓梯就係海灘,d 水都好清,

用眼罩可以見到幾條魚游下游下

可惜對出二三十米有蠔石

好他條之下已經下午一點

返房梳洗後,決定今餐又豪食啦!



胡慧沖介紹既「市隆海鮮」

好近 sunset park ,向酒店職員查詢過地點後,

一於向傳說中既「市隆海鮮」出發!

胡慧沖介紹既方法係由芭提雅南行到「市隆海鮮」,

而我地係由 sunset park 北行到「市隆海鮮」,應該好容易啫。

sunset park 出大路 sukhumvit road 轉左

車速五六十 km ,唔使十分鐘

就到了所講既紅綠燈路口。

為左唔冤枉路,一於問路人啦。

途人指住條路,話入去搵啦。

無錯!係呢度啦!

轉左入村第一個分义路口再轉左,直去到尾就係「市隆」。

但途中有其他食店,梗係要搞清楚邊間係正貨。

我地指著篤篤既方向一路問人係咪:「士燶」(泰音),

哈!個個都點頭。

S 人覺得:「係咪架?」

「可能條村既人,問乜都會點頭!」

於是我地就試下亂問:「前面疴屎?」

哈哈!又真係照樣點頭,笑到我地碌地呀!

(由此刻至今晚前,未能提供相片,下文會有解說)   「

市隆」建於碼頭既單邊,地下放滿好多魚池,二樓用來招待客人。

我地揀左張靠邊既枱,可望到海景。

當時快三點哪,侍應問:where are u come from

hong kong」侍應跟著就走開?

哦!原來佢搵個識廣東話既侍應過來招呼

然後帶落樓下揀海鮮。

價錢大約平香港一半

例如:一尺長既賴尿蝦…1200 銖每kg 、海斑800 銖每kg…

我地 order 左:

3大隻椒鹽賴尿蝦、斤幾海斑、

4隻薑葱花蟹、16隻蒸鮑魚、

金沙鮮魷、2斤海蝦刺身、菜呀飯呀、

可樂…(自己帶枝紅牌威士忌倒入膠瓶,方便攜帶)

哈!真係 10 8 個都夠食!

你地估下埋單幾錢?

多謝盛惠 4950 銖。 幾驚唔夠錢俾!

最抵死係 d 味道同香港海鮮檔差唔多。

飲飽食醉,(真係有酒意架,一枝礦泉水容量既威士忌)

沿著小路出返黎 , 兩旁有幾間手信店 ,

價錢好低值得每人用多幾百銖。

離開市隆時候,友人 J 發生左段插曲,

為存厚德 , 各位如果認識友人 J ,又想八卦,

請直接問佢,以增加經驗。哈哈 !

回說旅程,當晚約左個 guide 7 點半係佢檔口

帶路去 thepprasit road 睇泰拳。

其實我地識去箇個 boxing stadium ,都行到熟晒。

呢刻未夠鐘,行下  south pattaya road sukhumvit road 交界既  big c mail 先啦。

內面既 converse 同香港差唔多價錢 , so


終於會合左個 guide ,

佢都幾盡責 , 帶我地泊好車先離開

8 點前已經入到 stadium 等開場 ,

原來 vip 票坐係最前

又會有人過來 sell 啤酒

唔使自己行去買。

趁未開始 , 去定厠所....

厠所途中見到拳手揸緊 boxing ,

其實唔使見 , 都會索得到

泰國 boxing 油真係好....!

其實呢晚唔係大賽 , 睇份埸刊就知啦 .....

 d 拳手有幾 pair 好輕 ,

28 kg 級別都有

雖然睇 d 28 kg 級別拳手好似小學二三年級學生 ,

但係佢地都好認真甘 ...... 打。

 最好睇都係 65 kg 箇場 

! 拳拳到肉
我地係台下都聽到 , 擊中身體既「泊泊」聲 !

仲有仲有 , 打到塊面爆光呀 !

原來好多人現場投注拳賽 , 兩個拳手分紅 ﹑藍 ﹑兩方 ,

買藍方既人 , 當紅方中拳時 , 就會大叫 blue ...  blue ...

現場氣氛好好架 !




都算抵睇囉 ! 凌晨 12 點幾仲未打完 ......

唔得啦 ! 大家都好攰啦 , 又未食晚飯 ,

順著返 sunset park 既路途上 , 是但食 d 就算啦


就係甘 ... 終於坐路邊食店

食泰國正宗既 ..........路邊湯費习 ...

咪即係  .....  車仔麵 ..... 之嘛

好快速食完就走啦 !

   

返到酒店大家又精神 d ,

反正今日帶左 , 兩枝用礦泉水膠瓶壯既威士忌 ,

係「市隆海鮮」飲左一枝 , 依家飲埋另一枝。


友人 A 話枝膠瓶好似少少變形咼 !

友人 J 同友人 S : 「壯漒水咩 ?! 點會溶 !

我就半信半疑啦 !


我好好彩 , 玩十三張做長莊

無乜輸 , 唔使飲。

輸最多 , 飲最多既係友人 J 同友人 S ,

未夠一個鐘 , 佢兩個竟然話頂唔順 , 要訓啦 .....

平時邊有甘快 ! ...... 唔通 .......... ??

我計一計 , d 威士忌都倒入膠瓶 10 個鐘有多 ,

所以跟手將淨低既 1/4 酒倒入玻璃瓶

然後沖涼訓覺 ZZZ…


沒有留言:

張貼留言